Leiomyosarcoom

Notifications
Clear all

Leiomyosarcoom

14 Posts
2 Users
1 Reactions
777 Views
(@inge-belgie)
Topic starter  

Hello everyone, diagnosed with metasises in liver after diagnose 2019 when my uterus was removed.  I followed the course of jane mcleland but my anxiety is blocking me from finding the correct protocol.  Can you provide me with information?  Thank you so much and kind regards

(@j)

Posted by: @inge-belgie

Hello everyone, diagnosed with metasises in liver after diagnose 2019 when my uterus was removed.  I followed the course of jane mcleland but my anxiety is blocking me from finding the correct protocol.  Can you provide me with information?  Thank you so much and kind regards

Hi, I know very little about her protocols but Mclelland has a Facebook group, I assume she addresses questions related to her protocols there:

https://www.facebook.com/howtostarvecancer/

ReplyQuote
(@inge-belgie)
Topic starter  

Thank you johan already followed the course but sometomes too complicated to understand

ReplyQuote
(@j)

@inge-belgie I understand, I'll try to answer any questions you have please post what protocols you're considering for your treatment and what doubts you have.

ReplyQuote
(@inge-belgie)
Topic starter  

@j neen spijtig genoeg niet ik heb een protocol geplaatst en beheerders willen het denk ik niet goedkeuren, moet wel zeggen dat ze me vorige week heel kort heeft gemaild daar was ik al dankbaar voor, kan ik eventueel hier ergens in de groep mijn protocol plaatsen voor nazicht?

ReplyQuote
(@j)

@inge-belgie ja je kan het hier plaatsen.

ReplyQuote
(@inge-belgie)
Topic starter  

@j wauw thank you so much here you go, for some products the dutch name is used and for some i dont know the quantity yet

ReplyQuote
(@inge-belgie)
Topic starter  

+ your opinion on Medbeds + Laco lactobacillus salivarius (dell immune V5th Generation)

ReplyQuote
(@j)

@j wauw thank you so much here you go, for some products the dutch name is used and for some i dont know the quantity yet

@inge-belgie here are a few observations:

Ferroptosis is the only anticancer mechanism mentioned in your spreadsheet if that's the objective you
need to avoid supplements that may inhibit ferroptosis e.g EGCG (green tea), Sulforaphane (broccoli), Quercetin (onions), Indole-3-carbinol (I3C, broccoli ), Vitamin K, ...

Feverfew (moederkruid) has estrogenic properties, so I'd make sure good studies are showing an anticancer benefit for your specific cancer if you're going to take this herb as a supplement.

Artemisinin, niclosamide, and Ivermectin may work well in combination in my opinion.

I'm not a big fan of the use of metformin but I understand it's part of the McLelland protocol. It has anti-cancer
properties but also raises lactic acid. It would be the first drug I'd eliminate if you're not seeing results.

Mebendazole blocks the anticancer activity of metformin.

You might want to explore some synergistic combinations, in particular concerning ferroptosis:

https://synergiesforcancertreatments.blogspot.com/

ReplyQuote
(@j)

+ your opinion on Medbeds + Laco lactobacillus salivarius (dell immune V5th Generation)

Probiotics I prefer are Lactobacillus bulgaricus, Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium longum, Saccharomyces boulardii. 

Don't know anything about medbeds.

ReplyQuote
(@inge-belgie)
Topic starter  

@j donderdag weet ik mijn prognose in het universitair ziekenhuis maar ben geen voorstander van chemo en biopties wanneer een snelgroeiende kanker aanwezig enkel om mijn leven enkele maanden te verlengen

daarom wil ik zelf actie nemen en zolang mogelijk te leven : dus ferroptose leek mij een mogelijkheid ipv de ziekmakende therapien

moederkruid zal ik dan al schrappen

tot nu toe nog geen integratieve geneeskunde in belgie dus voorschrift voor medicijnen moet ik nog vinden, kent u enige adressen hier?

nog zelf enige voorstellen?  dank u 

ReplyQuote
(@j)

@j donderdag weet ik mijn prognose in het universitair ziekenhuis maar ben geen voorstander van chemo en biopties wanneer een snelgroeiende kanker aanwezig enkel om mijn leven enkele maanden te verlengen

daarom wil ik zelf actie nemen en zolang mogelijk te leven : dus ferroptose leek mij een mogelijkheid ipv de ziekmakende therapien

moederkruid zal ik dan al schrappen

tot nu toe nog geen integratieve geneeskunde in belgie dus voorschrift voor medicijnen moet ik nog vinden, kent u enige adressen hier?

nog zelf enige voorstellen?  dank u 

chemo kan het leven soms wel redden, het hangt af vd omstandigheden, indien je je sterk genoeg voelt zou ik het niet zomaar afwijzen. Het is wel heel belangrijk om je immuunsysteem te ondersteunen gedurende chemo. AHCC en Fucoidan vind ik heel nuttig.

Ik woon al lang niet meer in Belgie, probeer Dr Pan Pantziarka te bereiken, ik denk dat hij in Leuven werkt of toch gewerkt heeft:

Dr Pan Pantziarka (The Star Throwers Guide To Cancer: An in-depth handbook for Patients)
https://ecancer.org/en/journal/editorial-board/152-dr-pan-pantziarka

List of Online Pharmacies:

https://www.cancertreatmentsresearch.com/suppliers/

Ivm je laatste vraag, alles hier onder #1:
https://synergiesforcancertreatments.blogspot.com/2020/11/combination-of-natural-supplements-as.html

Veel geluk donderdag

ReplyQuote
(@inge-belgie)
Topic starter  

@j dank u zeer u bent een zeer behulpzaam en inlevend persoon, straks eerst al afspraak bij orthomoleculair arts mvg

johan reacted
ReplyQuote
(@j)

Melatonin staat op je lijst van supplementen en can ferroptosis remmen. 

ReplyQuote
Share: